Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - Devam Ediyor Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2007 - 2012 Yrd.Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2004 - 2007 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1996 - 2004 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYADA MARKA TAKİPÇİLİĞİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA: ANKARA İLİ ÖRNEĞİ
YILMAZ K. G. (Eş Danışman), BAŞ M. (Eş Danışman)
A.ŞAP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Kuşaklara göre hizmet beklentilerinin farklılaşması: Konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma
BAŞ M. (Danışman)
S.ALTIN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Müşteri sadakati oluşturmada demografik, coğrafi, psikografik ve davranışsal segmentasyon: Elektronik ticaret sektöründe bir araştırma
BAŞ M. (Danışman)
A.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Otomobil donanımlarının satın alma tercihi üzerine etkisi: Türkiye uygulaması
BAŞ M. (Danışman)
Y.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Kurumsal itibar algısının örgütsel bağlılığa etkisi: Bir özel güvenlik şirketi uygulaması
BAŞ M. (Danışman)
O.ELÜSTÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Bankaların finansal marka değerleri ile marka denkliği unsurları arasındaki ilişkilerin incelenmesi: Ankara ilinde bir uygulama
BAŞ M. (Danışman)
A.YÜKSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
BANKACILIK SEKTÖRÜNDE ÇALIŞANLARIN YATIRIM KARLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ
BAŞ M. (Danışman)
N.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Yazılım dünyasının paylaşım ekonomisine etkisi Martı örneği
BAŞ M. (Danışman)
B.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Sanal tur kullanımına yönelik davranışsal niyeti etkileyen faktörlerin Teknoloji Kabul Modeliyle incelenmesi
BAŞ M. (Danışman)
G.AKSOY(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Marka kişiliği unsurlarından marka cinsiyeti ve Ankara ilinde bir uygulama
BAŞ M. (Danışman)
S.İSSİSU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Reklam yönetim süreci etkinliğinin marka imajına etkisi: Mavi Jeans örneği
BAŞ M. (Danışman)
B.KIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sosyal medya pazarlamasının tüketici davranışı ve satın alma üzerindeki etkisi
BAŞ M. (Danışman)
N.GÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Elektronik spor Faaliyetlerinde Sponsorluğun Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: League Of Legends Örneği
BAŞ M. (Danışman)
A.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Savunma sektöründe marka kişiliği algısı üzerine bir araştırma: ROKETSAN, ASELSAN, TUSAŞ ve HAVELSAN örneği
BAŞ M. (Danışman)
İ.DURAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Reklam müziklerinin marka farkındalığına etkisi
BAŞ M. (Danışman)
S.BOSTANCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicilerin marka kişiliği algılamaları hava yolu taşımacılığı sektörü üzerine bir uygulama
BAŞ M. (Danışman)
Ş.OK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
KOBİ'lerin pazarlama sorunları ve pazarlama eğitim ihtiyaçlarının tespiti (Ankara İli Ostim Sanayi Sitesinde tanımlayıcı bir araştırma)
BAŞ M. (Danışman)
T.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Toplumsal pazarlama kavramı ve ölçek geliştirme çalışması: Turizm sektörü uygulaması
BAŞ M. (Danışman)
T.ÜNER(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Telekomünikasyon sektöründe reklam ve marka ilişkisi: Türk Telekom A.Ş. üzerinde bir araştırma
BAŞ M. (Danışman)
G.TANER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Milliyetçi Hareket Partisi stratejik pazarlama planlaması
BAŞ M. (Danışman)
B.KURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Bütünleşik pazarlama iletişiminde spor sponsorluğu ve tüketici satın alma davranışı üzerindeki etkisi
BAŞ M. (Danışman)
İ.ERDOĞAN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Marka değerinin belirlenmesinde bir internet projesi: benimarkam.org
BAŞ M. (Danışman)
Ö.ARDİL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Factors Impacting Real Estate Purchasing; An Application in Ankara
BAŞ M. (Danışman)
M.LİKOS(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Marka imajı oluşturmada sürdürülebilirlik ve çevre politikalarının rolü ve müşteri davranışına etkisi
BAŞ M. (Danışman)
M.EŞME(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Elektronik müşteri ilişkileri uygulamalarının algılanan ilişki kalitesi ve müşteri sadakati üzerine etkisi: Havayolu sektöründe bir araştırma
BAŞ M. (Danışman)
A.SÖKMEN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Elektronik ağızdan ağıza pazarlamanın tüketici satın alma davranışı üzerindeki etkileri
BAŞ M. (Danışman)
Y.KASAP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Marka cinsiyeti ve kozmetik sektörüne yönelik bir uygulama
BAŞ M. (Danışman)
G.MERTER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
E-perakendeciliğin tüketici satın alma kararlarına etkisi
BAŞ M. (Danışman)
M.KANOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Tüketici davranışı kapsamında marka aşkı kavramı ve Starbucks örneği
BAŞ M. (Danışman)
M.NALBANT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Yeşil satın alma davranışını etkileyen faktörlerin incelenmesi: Çevresel kaygılar, toplumsallık duygusu ve öz imaj kavramları kapsamında bir uygulama
BAŞ M. (Danışman)
F.MOHAMMED(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sosyal medyanın tüketici davranışlarına etkisi üzerine ampirik bir uygulama
BAŞ M. (Danışman)
S.KESKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sosyal medya akımıyla gelişen viral pazarlama ve Ice Bucket Challenge Viral kampanyasına yönelik bir araştırma
BAŞ M. (Danışman)
G.SAMSUNLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Müşteri şikayetlerinin veri madenciliği algoritmalarıyla incelenmesi ve üretim yapan bir kamu kuruluşunda uygulama
BAŞ M. (Danışman)
M.ÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İnternet güvenliğinin internetten alışveriş yapma davranışına etkisi: "Ampirik bir uygulama"
BAŞ M. (Danışman)
E.DEMİREZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Türkiye' de faaliyet gösteren GSM operatörlerinin marka kişiliklerinin karşılaştırılması üzerine ampirik bir çalışma
BAŞ M. (Danışman)
S.AKSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Türkiye'de tütün sektöründe çalışanların endüstrinin "sosyal pazarlama" faaliyetlerini algısı: İzmir ilinde bir uygulama
BAŞ M. (Danışman)
N.MOSKEVICH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Ülke imajı ve marka imajı etkilerinin satın alma kararları üzerindeki etkileri
BAŞ M. (Danışman)
S.KALAYCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Yabancı marka isimlerinin tüketici satın alma davranışları üzerine etkisi: Teknolojik ürünler üzerine bir araştırma
BAŞ M. (Danışman)
Ş.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Uygulama otellerinde konaklayan müşterilerin memnuniyetleri üzerine bir araştırma
BAŞ M. (Danışman)
D.AKSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Türkiye'de faaliyet gösteren GSM operatörlerinin hizmet kalitesi bakımından karşılaştırılması ve uygulanan rekabet stratejileri
BAŞ M. (Danışman)
A.BERCESTE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Hizmet kalitesinin SERVQUAL yöntemi ile ölçülmesi ve perakende sektöründe bir uygulama
BAŞ M. (Danışman)
S.MURAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Türk sinemasının pazarlama faaliyetleri
BAŞ M. (Danışman)
C.KAPLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İnternet pazarlamasında müşteri memnuniyeti: Günün fırsatları üzerine bir uygulama
BAŞ M. (Danışman)
F.YALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Marka değeri unsurlarından marka bağımlılığı ve GSM sektöründe tüketiciler üzerinde bir araştırma
BAŞ M. (Danışman)
İ.GÜLBAHAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Tutundurmanın yükselen yıldızı: Sponsorluk ve spor sponsorluğu üzerine bir araştırma
BAŞ M. (Danışman)
K.TAŞYÜREK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Ankara Mevki Asker Hastanesi Ağız Sağlığı ve Diş Tedavi Merkezi'nde hasta memnuniyeti
BAŞ M. (Danışman)
F.GÖZDEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009