Akademik Unvanlar
-
2010 - 2012 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2003 - 2010 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans Pazarlamaya Giriş
-
Lisans Girişimcilik
-
Lisans Introduction to Marketing
-
Lisans Uluslararası Pazarlama
-
Lisans Pazarlama Stratejileri
-
Yüksek Lisans Global Pazarlama
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Lisans İşletme Bilimine Giriş
-
Lisans Pazarlama Planlaması
-
Lisans İşletme Bilimine Giriş I
Yönetilen Tezler
-
Mardin'de çekilen dizilere yönelik izleyici katılımının turistlerin davranışsal niyeti üzerindeki etkisinin destinasyonun duygusal ve bilişsel imajı çerçevesinde incelenmesi
KALYONCUOĞLU BABA S. (Danışman)
M.MASHADIZADE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Mobil oyunlarda fiyatlandırma stratejilerinin belirlenmesi: ODTÜ Teknokent örneği
KALYONCUOĞLU BABA S. (Danışman)
D.KONURALP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Marka hikâyesinin anlatıya dâhil olma üzerindeki etkileri ve sonuçları: İş Bankası 89. yıl reklam örneği
KALYONCUOĞLU BABA S. (Danışman)
E.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sanal marka topluluklarına müşteri katılımını etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Vodafone freezone marka topluluğu üzerine bir araştırma
KALYONCUOĞLU BABA S. (Danışman)
E.NABİVİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Servperf yöntemiyle ölçülen hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetine ve müşteri sadakatine etkisi: Hazır giyim perakendeciliği sektöründe bir uygulama
KALYONCUOĞLU BABA S. (Danışman)
V.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sosyal medya fenomenlerinin kredibilitesinin tüketicilerin satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Instagram kulllanıcıları üzerinde bir araştırma
KALYONCUOĞLU BABA S. (Danışman)
S.HALLUMOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmeti alan hastaların kalite algılarının memnuniyetleri üzerindeki etkisi: Kırşehir ilinde bir araştırma
KALYONCUOĞLU BABA S. (Danışman)
G.ŞEBNEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanım amaçlarına göre gruplandırılması
KALYONCUOĞLU BABA S. (Danışman)
M.ÖZLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İşletmelerin kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarının marka algısı üzerine etkisinin değerlendirilmesi ve bir uygulama örneği
KALYONCUOĞLU BABA S. (Danışman)
G.ŞÜKRİYE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Uluslararası pazarlarda ürün stratejileri: Standardizasyon, adaptasyon ve hazır gıda sektöründe bir uygulama
KALYONCUOĞLU BABA S. (Danışman)
B.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013