Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
CAMERON VE QUINN’İN REKABETÇİ DEĞERLER MODELİ KAPSAMINDA KURUM KÜLTÜRÜNÜN ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞINA ETKİSİ
Journal of social and humanities sciences research
, sa.62, ss.3559-3568, 2020 (Hakemli Dergi)
Kitle İletişimin Sosyolojik Fonksiyonu:Medyanın Gündem Kurma Etkisi
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.46, ss.1-19, 2018 (Hakemli Dergi)
Kırgızistan Örneğinde Medyanın Gündem Kurma Etkisi
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2018, sa.29, ss.69-88, 2018 (Hakemli Dergi)
Çocuk Medyası ve Doğan Kardeş Dergisi
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.45, ss.124-140, 2017 (Hakemli Dergi)
Toplumsal Biçimler Okulunun İki Öncüsü Tönnies ve Simmel’xxin İletişime Kattısı
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.44, ss.369-383, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Bağımlılığı Bir Alan Çalışması
İletişim Dergisi
, sa.32, ss.151-175, 2011 (Hakemli Dergi)
Hegel ve Tarih Felsefesi
İletişim Dergisi
, sa.28, ss.221-235, 2009 (Hakemli Dergi)
Kitle İletişimin Sosyolojik Etki Kuramlarından Medya Bağımlılığı
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi
, cilt.42, sa.3, ss.21-36, 2007 (Hakemli Dergi)
Kitap & Kitap Bölümleri
Marka şehir kriterleri ve Stratejileri
Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları, Metin Işık, A. Bahadır Darı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.147-174, 2021
Algı Yönetimi
Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi: Kavram, Kuram ve Uygulamalar, Geçikli, F., Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.137-153, 2021
Sosyal Ağlarda Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı
Yeni Medya, Toplum ve İletişim Biliminin Dönüşümü, Hülür, H. ve Yaşın, C., Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.147-164, 2021
Bir Aygıt Olarak Halkla İlişkiler ve Araçları
Eğitim Kitabevi Yayınları, Konya, 2009