SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Nöropazarlama Yaklaşımının Etik Açıdan Değerlendirilmesi
Turizm Akademik Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.431-446, 2022 (Hakemli Dergi)
MODERN VE POST-MODERN DÖNEMDE TURİZMDE DEĞER PAZARLAMASI YAKLAŞIMINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
, sa.26, ss.52-74, 2022 (Hakemli Dergi)
Yiyecek İçecek İşletmelerinin Dijital Pazarlama Açısından İncelenmesi: Ankara İli Örneği
Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online)
, cilt.2, sa.1, ss.157-176, 2018 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Ambiyansı Turistlerin Değerlendirmelerini Nasıl Etkiler? Turist Tatmini, Sevinç ve Davranışsal Eğilimlere Yönelik Bir Araştırma
Turizm Akademik Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.15-27, 2018 (Hakemli Dergi)
A Research on Determining the Touristic Destination Image of Turkey in İran
Turizm Akademik
, cilt.4, sa.1, ss.33-48, 2017 (Hakemli Dergi)
Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Müşteri Sadakati Oluşum Süreci Ve Müşteri Tatmini Ve Ataletin Bu Sürece Etkisi
Turizm Araştırma Dergisi
, cilt.2, sa.1, 2013 (Hakemli Dergi)
Sanal Pazarlama Karması Bileşenlerinin 4S Modeli Kapsamında Turizm Açısından İrdelenmes
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.4, ss.19-37, 2013 (Hakemli Dergi)
Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi: Restoranlar Üzerine Bir Araştırma
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.37, ss.334-48, 2013 (Hakemli Dergi)
Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo-Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma
D.Ü. İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.35-50, 2010 (Hakemli Dergi)
Çiftlik Turizmi, Kırsal, Tarım ve Eko Turizminin Kavramsal Açıdan İrdelenmes
G.Ü. Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.143-166, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Fast Food Hızlı Servis Restoranlarını Tercih Etmelerinde Etkili Olan Faktörler Üzerine Bir Araştırma
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, sa.1, ss.88-106, 2008 (Hakemli Dergi)
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, cilt.43, sa.1, ss.120-131, 2008 (Hakemli Dergi)
Seyahat Acentelerinin Kullandıkları Satış Geliştirme Faaliyetleri Üzerine Bir Araştırma Ankara Antalya Karşılaştırması
Turizm Akademik
, sa.2, ss.23-34, 2005 (Hakemli Dergi)
Üst Düzey Yöneticilerin Rol, Aktivite Ve Sorumlulukları Konusunda Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama
G.Ü. Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, ss.40-62, 2001 (Hakemli Dergi)
Ankara’da Bulunan 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinin Seyahat Acenta Yöneticilerinin Algılama Sonuçlarına Göre Algılama Haritalarının Düzenlenmesi
Turizm Akademik
, cilt.1, ss.10-19, 2001 (Hakemli Dergi)
Stratejik Pazarlama Planlaması Elemanlarından Ürün Konumlandırma ve Yeniden Konumlandırma Stratejilerinin Ortaya Konulması
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi
, cilt.131, ss.29-41, 2001 (Hakemli Dergi)
Örgüt Karakteristikleri Bünyesinde Üst Düzey Yöneticilere Yeni Bir Bakış Açısı: Roller, Aktiviteler Ve Sorumluluklar
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, ss.80-100, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Otel İşletmelerinde Yapay Zeka Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
The Third International Congress on Future of Tourism:Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.411-418
Akıllı Turizm Destinasyonları Kapsamında Ankara’xxnın Akıllı Turizm Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma
The Third International Congress on Future of Tourism:Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.426-436
Rekabet Avantajı Sağlamada Sürdürülebilir Akıllı Turizm Destinasyonları
2. International Sustainable Tourism Congress, 20 - 22 Eylül 2018
sürdürülebilir akıllı turizm kentlerinde sürdürülebilir rekabet
UCLG MEWA FORUM ON SUSTAINABLE TOURISM AND LOCAL DEVELOPMENT, 12 - 13 Mart 2018
A New Route In Religious Tourism In Turkey: Seven Churches
Internatıonal Conference Cultural Management And Governance For European Pılgrıgame Routes And Relıgıous Tourısm, Cori, İtalya, 3 - 04 Kasım 2017
Etkinlik Turizminin Destinasyon Pazarlaması Üzerindeki Etkilerinin Ortaya Çıkarılmasına Yönelik Olarak İstanbul İlinde Bir Uygulama
Mersin Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksek Okulu 10. Ulusal Turizm Kongresi, Mersin, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2009
A Case Study To Determine The Effects Of Heritage Tourism Attractions To Food And Beverage Aimed Tourist’ Buying Decision (Beypazarı Sample In Turkey)
International Tourism Conference Cultural&Event Tourism: Issues&Debates, Alanya, Türkiye, 5 - 09 Kasım 2008
Otel İşletmeleri İçin Müşteri Temelli Marka Değeri Belirleyicileri Arasındaki İlişkinin Analizi (Ceylan Intercontinental Oteli’nde Bir Uygulama),
Nevşehir Üniversitesi 13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008
An Application Concerning Evaluation Of Middle Level Managers’ Performance In Five Stars Hotels In Antalya
4th International Strategic Management Conference, Sarajevo-Bosnia Herzegovina, 19 Haziran - 21 Ağustos 2008
Turizmin Gelişiminde Tek Alternatif: Sürdürülebilir Turizm
Akçakoca Turizm ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu, “Turizmin Akçakoca Ekonomisine Katkısı ve Sosyo-Kültürel Etkinliği” Konulu Panel, Türkiye, 20 Temmuz 2008
Altı Sigma Yönetim Sistemi Uygulamalarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri: Cep Telefonu Kullanan Tüketicilere Yönelik Bir Uygulama
Hitit Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Tarafından VII. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2008
Altı Sigma Yönetim Sisteminin Müşteri Tatmini Üzerine Etkisi: Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama
VII. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Çorum, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2008, ss.495-503
ISSUENCE BY THE TRAVEL AGENCIES OF THE PERCEPTUAL MAPS (AN EXEMPLAR APPLICATION)
1st International Tourism Congres, Kıbrıs (Kktc), 20 - 23 Kasım 2002
Perceptual Maps of the Travel Agencies: The Case Study
1st International Tourism Congress, Eastern Mediterranean University& Dokuz Eylül University, 20 - 23 Kasım 2002
Research On Southern Antalya Tourism Development Project With The Scope Of Sustainable Tourism Development
Atina Üniversitesi, 1. Uluslararası Bilim Kongresi, 19 - 21 Mayıs 1998
Research On Southern Antalya Tourism Development Project With The Scope Of The Sustainable Tourism Development
1st International Scientific Congress, ATİNA, Yunanistan, 16 - 21 Mayıs 1998
Türk Turizminde SWOT Analizi
Kalkınmada Turizmin İşlevselliği ve Akçakoca’da Turizm Paneli-Abant İzzet Baysal Ün. Kültürel Etkinlikleri, Türkiye, 03 Mayıs 1995, ss.58-62
Kalkınmada Turizmin İşlevselliği ve Akçakoca’da Turizm”, Akçokaca Turizm ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu
Turizmde Pazarlama ve Tanıtma” Konulu Panel, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 1995
Kapadokya Bölgesinin İç ve Dış Talep Analizi ve Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi
Nevşehir Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, “Kapadokya’nın Turistik-Kültürel Potansiyeli ve Pazarlama Sorunları” Konulu Seminer, Türkiye, 22 Eylül - 24 Nisan 1995
Kitap & Kitap Bölümleri
CUMHURİYETİN İLANINDAN GÜNÜMÜZE TURİZM EĞİTİMİNİN GELİŞİMİ
Türkiye’de Turizmin 100 Yılı, Selma MEYDAN UYGUR, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.121-156, 2023
Örnek Olaylarla Turizm Pazarlaması
Detay yayıncılık, Ankara, 2017
Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS)
Stratejik Yönetimde Güncel Konular, AKYAY UYGUR, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.1-28, 2016
Bir Pazarlama Aracı Olarak Turizm Fuarları ve Fuar Yönetimi
Barış-Platin Yayınları, 2009