SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tüketici Sinisizmi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Güvenilirlik ve Geçerlilik Araştırması
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDergisi (Online)
, cilt.22, sa.2, ss.440-459, 2020 (Hakemli Dergi)
Comparison of Young Consumers' Brand Equity Perceptions for Traditional and non-Traditional Brands across Various Product Categories- Farklı Ürün Kategorileri için Genç Tüketicilerin Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlişkin Marka Değeri Algılamalarının Karşılaştırılması
Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.4, sa.4, ss.479-492, 2017 (Hakemli Dergi)
Voluntary Simplicity Values and Lifestyles A Case of Ankara Turkey
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.21-50, 2016 (Hakemli Dergi)
The Moderating Effect of Knowledge Transfer on Satisfaction-Performance Relationship
International Journal of Business and Social Research
, cilt.6, sa.5, ss.49-63, 2016 (Hakemli Dergi)
Examining the Effect of Endorsers Credibility on the Customers Buying Intentions An Empirical Study in Turkey
INTERNATIONAL REVIEW OF MANAGEMENT AND MARKETING
, cilt.4, sa.1, ss.66-78, 2014 (Hakemli Dergi)
Examining the Effect of Endorser Credibility on the Consumers Buying Intentions An Empirical Study in Turkey
International Review of Management and Marketing,
, cilt.4, sa.1, ss.66-77, 2014 (Hakemli Dergi)
Üniversite Sanayi İşbirliği Çerçevesinde Teknoparklar, Yönetimsel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.65-90, 2012 (Hakemli Dergi)
İşletmelerin Yenilikçi Kabiliyetleri ve İhracat Performansına Etkileri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.83-104, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Tüketici Sinisizmi Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Araştırması
”, II. Business and Organization Research Conference, İzmir, Türkiye, 04 Eylül 2019, ss.302-304
Kitap & Kitap Bölümleri
Sağlık Hı̇zmetlerı̇nde Bütüncül Kanal Stratejı̇sı̇ ve Müşterı̇ Deneyı̇mı̇
Sağlık Yönetiminde Dönüşüm ve Güncel Yaklaşımlar, Sezer Korkmaz, E. Asuman Atilla, Fatma Mansur, Editör, Nobel Kitabevi, Ankara, ss.181-222, 2022
Uluslararası Lider İmajı, Ülke İmajı ve Satın Alma Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Satın Almada İmajın Etkisi: Lider mi, Ülke mi?, Örs, Hüsniye, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.55-118, 2021
Dijital Çağda Duyusal Pazarlama
Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları, MUAZZEZ BABACAN, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.225-270, 2019