Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Tüketici Sinisizmi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Güvenilirlik ve Geçerlilik Araştırması
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDergisi (Online)
, vol.22, no.2, pp.440-459, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Comparison of Young Consumers' Brand Equity Perceptions for Traditional and non-Traditional Brands across Various Product Categories- Farklı Ürün Kategorileri için Genç Tüketicilerin Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlişkin Marka Değeri Algılamalarının Karşılaştırılması
Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics
, vol.4, no.4, pp.479-492, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Voluntary Simplicity Values and Lifestyles A Case of Ankara Turkey
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, vol.2, no.1, pp.21-50, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Moderating Effect of Knowledge Transfer on Satisfaction-Performance Relationship
International Journal of Business and Social Research
, vol.6, no.5, pp.49-63, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Effect of Endorsers Credibility on the Customers Buying Intentions An Empirical Study in Turkey
INTERNATIONAL REVIEW OF MANAGEMENT AND MARKETING
, vol.4, no.1, pp.66-78, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Effect of Endorser Credibility on the Consumers Buying Intentions An Empirical Study in Turkey
International Review of Management and Marketing,
, vol.4, no.1, pp.66-77, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Genç Tüketicilerin Sürdürülebilir Gıda Tüketimi Davranışının Güven ve Değerlere Dayanan Planlı Davranış Teorisi Kapsamında Tartışılması
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.1, pp.127-152, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Sanayi İşbirliği Çerçevesinde Teknoparklar, Yönetimsel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.26, no.2, pp.65-90, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İşletmelerin Yenilikçi Kabiliyetleri ve İhracat Performansına Etkileri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.9, no.2, pp.83-104, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Tüketici Sinisizmi Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Araştırması
”, II. Business and Organization Research Conference, İzmir, Turkey, 04 September 2019, pp.302-304
Books & Book Chapters
Sağlık Hı̇zmetlerı̇nde Bütüncül Kanal Stratejı̇sı̇ ve Müşterı̇ Deneyı̇mı̇
in: Sağlık Yönetiminde Dönüşüm ve Güncel Yaklaşımlar, Sezer Korkmaz, E. Asuman Atilla, Fatma Mansur, Editor, Nobel Kitabevi, Ankara, pp.181-222, 2022
Uluslararası Lider İmajı, Ülke İmajı ve Satın Alma Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
in: Satın Almada İmajın Etkisi: Lider mi, Ülke mi?, Örs, Hüsniye, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.55-118, 2021
Dijital Çağda Duyusal Pazarlama
in: Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları, MUAZZEZ BABACAN, Editor, DETAY YAYINCILIK, Ankara, pp.225-270, 2019