Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Covid-19 Salgını Sürecinde Dijital Platformlarda Bilgi Bolluğu ve Sosyal Medya Yorgunluğu: Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Bir Analiz

8. Uluslararası İletişim Günleri: Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2021, ss.180 Sürdürülebilir Kalkınma

COVID-19 Pandemisi Döneminde Reklam: Reklam Kurulu Kararları Üzerine Bir Analiz

STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ KONFERANSLARI (GSÜStrat-III), Türkiye, 16 Aralık 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDENTS’ ATTITUDE OF MOODLE: OPEN-SOURCE LEARNING PLATFORM

7th International Communication Days Communications Education in the Digital Age Symposium, 21 - 23 Ekim 2020

Anti-Aging Product Advertisements And Their Reception By Elderly People

Aging Social Change: Ninth Interdisciplinary Conference, Viyana, Avusturya, 16 - 17 Eylül 2019

Reconstruction of Lifestyle: An analysis of the Relationship Between Social Networks and Lifestyle

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 5 - 07 Eylül 2018

Neo Liberal Politika ve Sağlık Hizmetlerinin Dönüşümü Sağlık İletişimi

Sağlık İletişimi Sempozyumu 2016, Eskişehir, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2016

Examining Body Related Decisions of University Students The Impact of Media and Self Esteem

Sixth International Conference on Health, Wellness Society, Washington, Kiribati, 20 - 21 Ekim 2016

KADIN DERGİLERİNDE SAĞLIKLI YAŞAM SUNUMLARI FORMSANTE DERGİSİ ÖRNEĞİ

Sağlık İletişimi Sempozyumu 2015, Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2015, ss.385-401 Sürdürülebilir Kalkınma

SAĞLIK İLETİŞİMİ AÇISINDAN BLOGGER ANNE LERİN KİŞİSEL BLOGLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

Sağlık İletişimi Sempozyumu 2015, Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2015, ss.328-340

OYUN KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA HALK OYUNLARI VE ÇİZGİ FİLMLERDE TEMSİLİ PEPEE ÖRNEĞİ

Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 07 Mayıs 2015, ss.460-470

Kitap & Kitap Bölümleri

Instagram'da Özel Alanın Ticarileşmesi: Influencerlar Üzerinden Bir Değerlendirme

İletişim ve Kültürün Dijital Dönüşümü: Pratikler ve Süreçler, Yaşın, Cem, Hülür, Himmet, Editör, Ütopya, ss.161-178, 2024

Nitel Bir Veri Toplama Yöntemi: Derinlemesine Görüşme

İletişim Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Tekniği Kullanımı Rehberi, İLGAR SEYİDOV, Editör, NOBEL, ss.41-70, 2023

Dövme ve Dijital Dünya Ekseninde Z Kuşağı

T.C. İçişleri Bakanlığı İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı, Ankara, 2021

Yeniliklerin Yayılması Kuramı ve Yeni Medya

Yeni Medya, Toplum ve İletişim Biliminin Dönüşümü, Hülür Himmet, Yaşın Cem, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.165-184, 2021

The Use of New Media Applications in Corporate Social Responsibility

Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising, Elif Esiyok, Editör, IGI GLOBAL, ss.274-291, 2020

Advertising Sector In Turkey: A Historical Analysis

Handbook of Research on the Political Economy of Communications and Media, Serpil Karlidağ, Selda Bulut, Editör, IGI GLOBAL, ss.287-304, 2020

Twitter’ı Ele Alan Kriz İletişimi ve Kriz Yönetimi Çalışmalarının Analizi

Bilgi, Doğruluk ve Twitter, Himmet Hülür, Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.158-183, 2019

Consumption in the Digital Age: A Research on Social Media Influencers

Handbook of Research on Consumption, Media, and Popular Culture in the Global Age, Ozlen Ozgen, Editör, IGI Global, ss.266-286, 2019

Basılı Reklam Ortamlarında Metin Yazarlığı I: Doğrudan Postalama ve El İlanı

Reklam ve Reklam Yazarlığı, Hazar Çetin Murat, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.123-147, 2018

Made in China (Çin Malı) Sendromu ve Çin Ulusal Markasının Kriz Yönetimi

Belirsizlik Toplumu nun Krizi, İnci Çınarlı, Editör, Beta, İstanbul, ss.109-131, 2009

Küresel Su Krizi ve Metalaştırılan Suyun Yeni Riskleri

Belirsizlik Toplumu nun Krizi, İnci Çınarlı, Editör, Beta, İstanbul, ss.223-254, 2009

Metrikler

Yayın

48

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları