Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SAĞLIK RİSKLERİNİN GAZETELERDE SUNUMU: SAĞLIK HABERLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.1097-1124, 2021 (Hakemli Dergi)
The Use of Instagram as a Public Relations Tool in Health Tourism: An Analysis on “Health Tourism Turkey” Hashtag
International Journal of Health Management and Tourism
, cilt.4, sa.1, ss.44-60, 2019 (Hakemli Dergi)
Risk İletişimi Açısından Bilginin Önemi ve Bilgi Okuryazarlığı
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.47, ss.191-208, 2018 (Hakemli Dergi)
Examining Body-Related Decisions of the University Students: The Impact of Media and Self-Esteem
The International Journal of Health, Wellness, and Society
, cilt.7, sa.3, ss.1-10, 2017 (Hakemli Dergi)
Neo Liberalizm ve Sağlık Hizmetlerinin Dönüşümü Özel Sağlık Sektörünün İletişim Politikaları Üzerine Bir Analiz
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.43, ss.40-63, 2016 (Hakemli Dergi)
Modanın Dijital Medya Dünyasında Sunumu Moda Blogları Üzerine Bir İnceleme
TRT AKADEMİ
, cilt.1, sa.2, ss.450-471, 2016 (Hakemli Dergi)
Toplumsal Şeytan Üçgeni İktidar Hegemonya ve Propaganda
Akdeniz İletişim
, sa.21, ss.28-41, 2014 (Hakemli Dergi)
Risk İletişiminde Kitle İletişim Araçlarının Kullanımı ve Risk İçerikli Mesajların Oluşturulması Sürecine Yönelik Bir Değerlendirme
Akdeniz İletişim
, sa.14, ss.87-104, 2010 (Hakemli Dergi)
Medyada Yoğunlaşma ve Türkiye’deki Durum
Kamu’da Sosyal Politika
, sa.15, ss.67-72, 2010 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
COVID-19 Pandemisi Döneminde Reklam: Reklam Kurulu Kararları Üzerine Bir Analiz
STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ KONFERANSLARI (GSÜStrat-III), Türkiye, 16 Aralık 2020
Anti-Aging Product Advertisements And Their Reception By Elderly People
Aging Social Change: Ninth Interdisciplinary Conference, Viyana, Avusturya, 16 - 17 Eylül 2019
Sağlık ve Çocuk İlişkisini Çocuk Dergileri Üzerinden Okumak: “Sağlık Çocuk” Dergisi Örneği
4. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018
Reconstruction of Lifestyle: An analysis of the Relationship Between Social Networks and Lifestyle
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 5 - 07 Eylül 2018
Post-truth’ kavramını sağlık ve bilim iletişimi perspektifinden anlamaya çalışmak
III. Uluslararası Sağlık İletişimi Sempozyumu, 2 - 03 Kasım 2017
KÜLTÜREL VE SINIFSAL FARKLILIKLARA ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ ÜZERİNDEN BAKMAK ANKARA ÖRNEĞİ
VIII. ULUSAL SOSYOLOJİ KONGRESİ, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016
Neo Liberal Politika ve Sağlık Hizmetlerinin Dönüşümü Sağlık İletişimi
Sağlık İletişimi Sempozyumu 2016, Eskişehir, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2016
Examining Body Related Decisions of University Students The Impact of Media and Self Esteem
Sixth International Conference on Health, Wellness Society, Washington, Kiribati, 20 - 21 Ekim 2016
TREE SYMBOLISM FROM TRADITIONAL TO MODERN AN ANALYSIS OF TREES AS A CULTURAL ELEMENT IN TERMS OF POPULAR CULTURE GELENEKSELDEN MODERNEAĞAÇ SEMBOLIZMI KÜLTÜREL BIR UNSUR OLARAK AĞACIN POPÜLER KÜLTÜR AÇISINDAN ANALIZI
INTERNATIONAL SYMPOSIUMCulture and Communication in Anatolia: Past, Present and Future, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2016
OYUN KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA HALK OYUNLARI VE ÇİZGİ FİLMLERDE TEMSİLİ PEPEE ÖRNEĞİ
Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 07 Mayıs 2015, ss.460-470
Kitap & Kitap Bölümleri
Instagram'da Özel Alanın Ticarileşmesi: Influencerlar Üzerinden Bir Değerlendirme
İletişim ve Kültürün Dijital Dönüşümü: Pratikler ve Süreçler, Yaşın, Cem, Hülür, Himmet, Editör, Ütopya, ss.161-178, 2024
Nitel Bir Veri Toplama Yöntemi: Derinlemesine Görüşme
İletişim Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Tekniği Kullanımı Rehberi, İLGAR SEYİDOV, Editör, NOBEL, ss.41-70, 2023
Dövme ve Dijital Dünya Ekseninde Z Kuşağı
T.C. İçişleri Bakanlığı İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı, Ankara, 2021
Yeniliklerin Yayılması Kuramı ve Yeni Medya
Yeni Medya, Toplum ve İletişim Biliminin Dönüşümü, Hülür Himmet, Yaşın Cem, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.165-184, 2021
The Use of New Media Applications in Corporate Social Responsibility
Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising, Elif Esiyok, Editör, IGI GLOBAL, ss.274-291, 2020
Advertising Sector In Turkey: A Historical Analysis
Handbook of Research on the Political Economy of Communications and Media, Serpil Karlidağ, Selda Bulut, Editör, IGI GLOBAL, ss.287-304, 2020
Twitter’ı Ele Alan Kriz İletişimi ve Kriz Yönetimi Çalışmalarının Analizi
Bilgi, Doğruluk ve Twitter, Himmet Hülür, Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.158-183, 2019
Consumption in the Digital Age: A Research on Social Media Influencers
Handbook of Research on Consumption, Media, and Popular Culture in the Global Age, Ozlen Ozgen, Editör, IGI Global, ss.266-286, 2019
Made in China (Çin Malı) Sendromu ve Çin Ulusal Markasının Kriz Yönetimi
Belirsizlik Toplumu nun Krizi, İnci Çınarlı, Editör, Beta, İstanbul, ss.109-131, 2009
Küresel Su Krizi ve Metalaştırılan Suyun Yeni Riskleri
Belirsizlik Toplumu nun Krizi, İnci Çınarlı, Editör, Beta, İstanbul, ss.223-254, 2009