Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Post-modern Pazarlamada Retro Pazarlamasının Rolü

23. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, Kiev, Ukrayna, 26 - 28 Eylül 2019, ss.294-304

Sosyal Medyada Tüketici Sinizmi : Kültürlerarası Bir Karşılaştırma

Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Politika Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2018, ss.316-331

Post-Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: “Genç Yetişkinler” Üzerine Keşifsel Bir Araştırma

2. International EMIEntrepreneurship and Social SciencesCongress, Nevşehir, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, cilt.1, ss.171-172

TÜRKİYE NİN AB YE UYUMU SÜRECİNDE TÜRK İŞLETMELERİNİN AR GE FAALİYETLERİ

5. Ulusal Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2006

Kitap & Kitap Bölümleri

Sağlık Sektöründe Dijital Girişimcilik

Sağlık Girişimciliği, Prof. Dr. Aykut Ekiyor, Prof. Dr. Yeter Demir Uslu, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.245-258, 2023

TÜRKİYE'DE LÜKS MARKA

TEORİDEN PRATİĞE DİJİTAL İŞLETMECİLİK, MEHMET BAŞ, İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI, Editör, EFE YAYINEVİ, İstanbul, ss.127-139, 2023

DİJİTAL PAZARLAMA

TEORİDEN PRATİĞE DİJİTAL İŞLETMECİLİK, MEHMET BAŞ, İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI, Editör, EFE YAYINEVİ, İstanbul, ss.5-51, 2023

NÖROPAZARLAMA UYGULAMALARI AÇISINDAN DİJİTALDE FARKLI BİR BAKIŞ: KELİMELERİN ETKİSİ

TEORİDEN PRATİĞE DİJİTAL İŞLETMECİLİK, MEHMET BAŞ, İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI, Editör, EFE YAYINEVİ, İstanbul, ss.139-161, 2023

İlişki Kalitesi ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi

Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10, Zeynel KARACA, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.1453-1473, 2022

FINANCIAL BRAND VALUE VS MARKETING BRAND EQUITY

Muhasebe ve Finans Alanında Bilimsel Çalışmalar, TARAKÇI ERDOĞAN İNCİ, GÖKTAŞ BORA, Editör, EFE YAYINEVİ, İstanbul, ss.119-145, 2021

BANKACILIK SEKTÖRÜNDEÇALIŞANLARIN YATIRIM KARARLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ

BANKACILIK VE FİNANS ALANINDA GÜNCEL YÖNELİMLER, SÜMER GÖKHAN, Editör, EFE YAYINEVİ, İstanbul, ss.35-74, 2021

REKLAMIN BİREYLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞIÜZERİNE ETKİSİ

ISLETME DISIPLINI ÜZERINEGÜNCEL ÇALISMALAR, Bora GÖKTAS, Inci ERDOGAN TARAKÇI, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.47-72, 2019

TÜKETİCİLERİN YERLİ MALI ÜRÜNLER HAKKINDAKİALGILARININ SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİLERİ

İŞLETME DİSİPLİNİ ÜZERİNE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, Bora GÖKTAŞ, İnci ERDOĞAN TARAKÇI, Editör, İksad publishing house, Ankara, ss.101-120, 2019

YAŞAM DOYUMU VE HEDONİK TÜKETİM İLİŞKİSİÜZERİNE AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

DİSİPLİNLER ARASI İKTİSAT VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI, Prof. Dr. Salih ÖZTÜRK, Editör, iKSAD PUBLISHING, Ankara, ss.145-167, 2019

RETRO PAZARLAMANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ

Güncel Pazarlama Çalışmaları, Dr. Öğr. Üyesi Bora Göktaş, Editör, İmaj Yayınevi, Bayburt, ss.43-85, 2019

Kararlarınız Size Mi Ait? Gerilla Pazarlamanın En Popüler Uygulaması : Karanlık Pazarlama

Güncel Pazarlama Çalışmaları, Bora Göktaş, Editör, İmaj Yayınevi, ss.141-199, 2019

Karlılığın Makroekonomik Değişkenler ve Finansal Oranlar İle İlişkisi

Sosyal Bilimlerde Disiplinlerarası Çalışmalar, Dr.Öğr.Üyesi İnci ERDOĞAN TARAKÇI, Dr.Öğr.Üyesi Bora GÖKTAŞ, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.1-20, 2019

Sanal Paraların Bilinirliği ve Satın Alma Kararları Üzerine Etkisi

İşletme Disiplini Üzerine Güncel Çalışmalar, Bora GÖKTAŞ, İnci ERDOĞAN TARAKÇI, Editör, İksad Publishing House, Ankara, ss.73-100, 2019

Market Research

Coaches of SMEs, Ganite Kurt, Tuğba Uçma Uysal, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.99-116, 2016

Marka Yönetimi

Detay Yayınevi, Ankara, 2015

Ürün ve Ürün Kararları

Marka Yönetimi, , Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.1-37, 2015

Pazarlama

Genel İşletmecilik, mithat üner, Editör, detay kitabevi, Ankara, ss.187-243, 2009

Pazarlama

Genel İşletmecilik, Mithat Üner, Editör, Detay, Ankara, ss.187-243, 2009

Metrikler

Yayın

79

H-İndeks (WoS)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

46

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları