Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
YÖNETİCİLERİN KARAR VERME TARZLARI İLE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ ETKİLEŞİMİ: TARSUS İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ÖRNEĞİ
SES INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION SCIENCE
, cilt.3, sa.1, ss.1-26, 2023 (Hakemli Dergi)
MARKA YÖNETİMİ İLE İLGİLİ YAZILAN ULUSAL LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
ULUSLARARASI SAĞLIK YÖNETİMİ VE STRATEJİLERİ ARAŞTIRMA DERGİSİ
, cilt.7, sa.1, ss.193-207, 2021 (Hakemli Dergi)
Dijital Turizm Kapsamında Şehir Tanıtımında Kullanılan Bir Araç Olarak Sanal Tur
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.2542-2564, 2020 (Hakemli Dergi)
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AMAÇLAR VE MOTİVASYONLAR
Euroasia Journal of Social Sciences Humanities
, cilt.7, ss.167-179, 2019 (Hakemli Dergi)
When ”Stuck in the Middle” is Not a Danger?
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.50-63, 2018 (Hakemli Dergi)
Marka Değerini Hirose Yöntemi İle Hesaplayan İnternet Tabanlı Uygulama Geliştirilmesi
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.6, ss.1-18, 2018 (Hakemli Dergi)
Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Spor Sponsorluğu ve Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.1, sa.53, ss.291-325, 2018 (Hakemli Dergi)
Post-Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: “Genç Yetişkinler” Üzerine Keşifsel Bir Araştırma
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.1110-1122, 2018 (Hakemli Dergi)
MARKA, MARKA DEĞERİ VE DEĞERLEME YÖNTEMLERİ: INTERBRAND İLE BRAND FİNANCE YÖNTEMLERİ VE 2017 EN DEĞERLİ DÜNYA MARKA SIRALAMALARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.3, sa.53, ss.710-723, 2018 (Hakemli Dergi)
Kültürün Futbol Taraftarlarının Davranışına Etkisi İskoçya - Türkiye Karşılaştırma Örneği
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.2, sa.53, ss.346-368, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkiye’xxdeki Orta Sınıf Tüketim Alışkanlıklarının Özellikleri
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.52, sa.1, ss.150-179, 2017 (Hakemli Dergi)
ÇEVRE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKPOLİTİKALARININ MARKA İMAJI VEMÜŞTERİ ALGISINA ETKİSİ
Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.11, ss.511-523, 2017 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Perakende Markalarına Bakışı : Kooperaqtif Marka Örneği
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.52, ss.492-512, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effect of Astrology on Women s Buying Behaviour
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.283-303, 2016 (Hakemli Dergi)
Viral Marketing Developing with Social Media Streams and Reserach about Ice Bucket Cahallenge Viral Camping
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.45-55, 2016 (Hakemli Dergi)
Sosyal Mesyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisinin Belirlenmesi
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.51-69, 2015 (Hakemli Dergi)
Butik Zeytin Yağı Üretimi Yapan İşletmelerde Stratejik Marka Yönetimi
3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
, cilt.50, sa.2, 2015 (Hakemli Dergi)
Ülke İmajı ve Marka İmajı Etkilerinin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkileri
3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
, cilt.50, sa.1, 2015 (Hakemli Dergi)
Marka Cinsiyeti ve Bir Uygulama
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.16, sa.3, 2014 (Hakemli Dergi)
Elektronik Ticarette Müşteri Memnuniyeti Fırsat Siteleri Üzerine Bir Araştırma
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.14, sa.3, 2012 (Hakemli Dergi)
Spor Sponsorluğu ve Spor Federasyonlarının Sponsorluğa Bakışı Üzerine Bir Araştırma
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.10, sa.3, 2008 (Hakemli Dergi)
Ankara daki Organize Alışveriş Merkezi Müşterilerinin Tercihleri ve Beklentileri Üzerine Ampirik Bir Çalışma
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi
, cilt.43, sa.2, 2008 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Yerel Yönetimler ve Turizm
Mevzuat Dergisi
, sa.119, ss.1-14, 2007 (Hakemli Dergi)
Ürün Konumlandırmada Görsel Bir Araç Algılama Haritaları ve Çikolatalı Gofret Sektöründe Bir Uygulama
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.103-115, 2006 (Hakemli Dergi)
Servqual Analizi ile Migros ve Gima Süpermarketlerde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.159-180, 2006 (Hakemli Dergi)
Servqual Analizi ve Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.7, sa.2, 2005 (Hakemli Dergi)
Kısıtlar Teorisi Felsefesi ve Uygulamasının İncelenmesi
Kooperatifçilik Dergisi
, sa.144, 2004 (Hakemli Dergi)
Ürün Güvenliği ve Algılanan Ürün Güvenliğini Etkileyen Ürün İle İlişkili Faktörler
Kooperatifçilik Dergisi
, sa.143, 2004 (Hakemli Dergi)
Departmanlı Mağazaların Tarihi Gelişimi ve Önemi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 2003 (Hakemli Dergi)
Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım Yeşil Pazarlama
Kooperatifçilik Dergisi
, sa.141, 2003 (Hakemli Dergi)
Algılama Haritaları Yardımıyla C Sınıfı Yabancı Otomobiller Üzerine Ampirik Bir Araştırma
Kooperatifçilik Dergisi
, sa.140, 2003 (Hakemli Dergi)
Politik Pazarlama
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.2, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Post-modern Pazarlamada Retro Pazarlamasının Rolü
23. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, Kiev, Ukrayna, 26 - 28 Eylül 2019, ss.294-304
Sosyal Medyada Tüketici Sinizmi : Kültürlerarası Bir Karşılaştırma
Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Politika Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2018, ss.316-331
Post-Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: “Genç Yetişkinler” Üzerine Keşifsel Bir Araştırma
2. International EMIEntrepreneurship and Social SciencesCongress, Nevşehir, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, cilt.1, ss.171-172
Alışveriş Merkezi Tüketicilerinin Tatmininin Yapay Sinir Ağları Yöntemiyle Ölçülmesi
Muhan Soysal İşletmecilik Konferansı, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2008
TÜRKİYE NİN AB YE UYUMU SÜRECİNDE TÜRK İŞLETMELERİNİN AR GE FAALİYETLERİ
5. Ulusal Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
TÜRKİYE'DE LÜKS MARKA
TEORİDEN PRATİĞE DİJİTAL İŞLETMECİLİK, MEHMET BAŞ, İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI, Editör, EFE YAYINEVİ, İstanbul, ss.127-139, 2023
DİJİTAL PAZARLAMA
TEORİDEN PRATİĞE DİJİTAL İŞLETMECİLİK, MEHMET BAŞ, İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI, Editör, EFE YAYINEVİ, İstanbul, ss.5-51, 2023
NÖROPAZARLAMA UYGULAMALARI AÇISINDAN DİJİTALDE FARKLI BİR BAKIŞ: KELİMELERİN ETKİSİ
TEORİDEN PRATİĞE DİJİTAL İŞLETMECİLİK, MEHMET BAŞ, İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI, Editör, EFE YAYINEVİ, İstanbul, ss.139-161, 2023
FINANCIAL BRAND VALUE VS MARKETING BRAND EQUITY
Muhasebe ve Finans Alanında Bilimsel Çalışmalar, TARAKÇI ERDOĞAN İNCİ, GÖKTAŞ BORA, Editör, EFE YAYINEVİ, İstanbul, ss.119-145, 2021
YAŞAM DOYUMU VE HEDONİK TÜKETİM İLİŞKİSİÜZERİNE AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
DİSİPLİNLER ARASI İKTİSAT VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI, Prof. Dr. Salih ÖZTÜRK, Editör, iKSAD PUBLISHING, Ankara, ss.145-167, 2019
RETRO PAZARLAMANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ
Güncel Pazarlama Çalışmaları, Dr. Öğr. Üyesi Bora Göktaş, Editör, İmaj Yayınevi, Bayburt, ss.43-85, 2019
Kararlarınız Size Mi Ait? Gerilla Pazarlamanın En Popüler Uygulaması : Karanlık Pazarlama
Güncel Pazarlama Çalışmaları, Bora Göktaş, Editör, İmaj Yayınevi, ss.141-199, 2019
Karlılığın Makroekonomik Değişkenler ve Finansal Oranlar İle İlişkisi
Sosyal Bilimlerde Disiplinlerarası Çalışmalar, Dr.Öğr.Üyesi İnci ERDOĞAN TARAKÇI, Dr.Öğr.Üyesi Bora GÖKTAŞ, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.1-20, 2019
Market Research
Coaches of SMEs, Ganite Kurt, Tuğba Uçma Uysal, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.99-116, 2016
Marka Yönetimi
Detay Yayınevi, Ankara, 2015
Perakendeci Markası ve Uygulamaları
Gazi Kitapevi, Ankara, 2007