Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Post-modern Pazarlamada Retro Pazarlamasının Rolü

23. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, Kiev, Ukraine, 26 - 28 September 2019, pp.294-304

Sosyal Medyada Tüketici Sinizmi : Kültürlerarası Bir Karşılaştırma

Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Politika Kongresi, İstanbul, Turkey, 1 - 02 December 2018, pp.316-331

Post-Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: “Genç Yetişkinler” Üzerine Keşifsel Bir Araştırma

2. International EMIEntrepreneurship and Social SciencesCongress, Nevşehir, Turkey, 9 - 11 November 2018, vol.1, pp.171-172

TÜRKİYE NİN AB YE UYUMU SÜRECİNDE TÜRK İŞLETMELERİNİN AR GE FAALİYETLERİ

5. Ulusal Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Turkey, 15 - 17 June 2006

Books & Book Chapters

Sağlık Sektöründe Dijital Girişimcilik

in: Sağlık Girişimciliği, Prof. Dr. Aykut Ekiyor, Prof. Dr. Yeter Demir Uslu, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.245-258, 2023

TÜRKİYE'DE LÜKS MARKA

in: TEORİDEN PRATİĞE DİJİTAL İŞLETMECİLİK, MEHMET BAŞ, İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI, Editor, EFE YAYINEVİ, İstanbul, pp.127-139, 2023

DİJİTAL PAZARLAMA

in: TEORİDEN PRATİĞE DİJİTAL İŞLETMECİLİK, MEHMET BAŞ, İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI, Editor, EFE YAYINEVİ, İstanbul, pp.5-51, 2023

NÖROPAZARLAMA UYGULAMALARI AÇISINDAN DİJİTALDE FARKLI BİR BAKIŞ: KELİMELERİN ETKİSİ

in: TEORİDEN PRATİĞE DİJİTAL İŞLETMECİLİK, MEHMET BAŞ, İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI, Editor, EFE YAYINEVİ, İstanbul, pp.139-161, 2023

İlişki Kalitesi ve Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi

in: Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10, Zeynel KARACA, Editor, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, pp.1453-1473, 2022

FINANCIAL BRAND VALUE VS MARKETING BRAND EQUITY

in: Muhasebe ve Finans Alanında Bilimsel Çalışmalar, TARAKÇI ERDOĞAN İNCİ, GÖKTAŞ BORA, Editor, EFE YAYINEVİ, İstanbul, pp.119-145, 2021

BANKACILIK SEKTÖRÜNDEÇALIŞANLARIN YATIRIM KARARLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ

in: BANKACILIK VE FİNANS ALANINDA GÜNCEL YÖNELİMLER, SÜMER GÖKHAN, Editor, EFE YAYINEVİ, İstanbul, pp.35-74, 2021

REKLAMIN BİREYLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞIÜZERİNE ETKİSİ

in: ISLETME DISIPLINI ÜZERINEGÜNCEL ÇALISMALAR, Bora GÖKTAS, Inci ERDOGAN TARAKÇI, Editor, İKSAD Publishing House, Ankara, pp.47-72, 2019

TÜKETİCİLERİN YERLİ MALI ÜRÜNLER HAKKINDAKİALGILARININ SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİLERİ

in: İŞLETME DİSİPLİNİ ÜZERİNE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, Bora GÖKTAŞ, İnci ERDOĞAN TARAKÇI, Editor, İksad publishing house, Ankara, pp.101-120, 2019

YAŞAM DOYUMU VE HEDONİK TÜKETİM İLİŞKİSİÜZERİNE AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

in: DİSİPLİNLER ARASI İKTİSAT VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI, Prof. Dr. Salih ÖZTÜRK, Editor, iKSAD PUBLISHING, Ankara, pp.145-167, 2019

RETRO PAZARLAMANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ

in: Güncel Pazarlama Çalışmaları, Dr. Öğr. Üyesi Bora Göktaş, Editor, İmaj Yayınevi, Bayburt, pp.43-85, 2019

Kararlarınız Size Mi Ait? Gerilla Pazarlamanın En Popüler Uygulaması : Karanlık Pazarlama

in: Güncel Pazarlama Çalışmaları, Bora Göktaş, Editor, İmaj Yayınevi, pp.141-199, 2019

Karlılığın Makroekonomik Değişkenler ve Finansal Oranlar İle İlişkisi

in: Sosyal Bilimlerde Disiplinlerarası Çalışmalar, Dr.Öğr.Üyesi İnci ERDOĞAN TARAKÇI, Dr.Öğr.Üyesi Bora GÖKTAŞ, Editor, İmaj Yayınevi, Ankara, pp.1-20, 2019

Sanal Paraların Bilinirliği ve Satın Alma Kararları Üzerine Etkisi

in: İşletme Disiplini Üzerine Güncel Çalışmalar, Bora GÖKTAŞ, İnci ERDOĞAN TARAKÇI, Editor, İksad Publishing House, Ankara, pp.73-100, 2019

Market Research

in: Coaches of SMEs, Ganite Kurt, Tuğba Uçma Uysal, Editor, Gazi Kitapevi, Ankara, pp.99-116, 2016

Marka Yönetimi

Detay Yayınevi, Ankara, 2015

Ürün ve Ürün Kararları

in: Marka Yönetimi, , Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.1-37, 2015

Pazarlama

in: Genel İşletmecilik, mithat üner, Editor, detay kitabevi, Ankara, pp.187-243, 2009

Pazarlama

in: Genel İşletmecilik, Mithat Üner, Editor, Detay, Ankara, pp.187-243, 2009

Metrics

Publication

79

H-Index (WoS)

1

Project

1

Thesis Advisory

46

Open Access

2
UN Sustainable Development Goals