Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Helal Belgesinin Otel Pazarlamasındaki Yeri
Academic Platform Journal of Hahal Lİfestyle
, cilt.3, sa.2, ss.78-89, 2021 (Hakemli Dergi)
Traditional and Complementary Medicine An Evaluation on Applications in Turkey
Journal of Traditional Medical Complementary Therapies
, cilt.3, sa.1, ss.107-118, 2020 (Hakemli Dergi)
Mesleki Turizm Eğitiminde Öğrencilerin E-Öğrenmeye Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.6, sa.2, ss.493-511, 2018 (Hakemli Dergi)
Cuisine in Destination marketing:How Delicious is Your Destination
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.5, sa.4, ss.360-382, 2017 (Hakemli Dergi)
Seyahat Acentalarının E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi Ankara Örneği
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.47, ss.722-730, 2016 (Hakemli Dergi)
Konaklama İşletmelerinde Çalışan İşgörenlerin Boş Zaman Davranışı
Journal of Recreation and Tourism Research
, cilt.3, sa.1, ss.32-43, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.3, sa.3, ss.125-135, 2015 (Hakemli Dergi)
Seyahat Acentelerinin E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Ölçümü Bir Model Önerisi
İşletme Araşırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.395-406, 2015 (Hakemli Dergi)
Satın Alma Karar Sürecini Etkileyen Faktör Olarak Ailenin SeyahatAcentaları Müşterileri Açısından Analizi
İşletme Araştırmaları
, cilt.8, sa.2, ss.69-86, 2014 (Hakemli Dergi)
İstanbula Gelen Yabancı Turistlerin Ürün Tercihlerinde Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Etkisi
Ege Akademik Bakış
, cilt.13, sa.1, ss.83-97, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Medikal Turizm Uygulamaları İstanbul ve Ankara Örneği
Balikesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.27, ss.267-297, 2012 (Hakemli Dergi)
Tanıtım Faaliyetlerinin Turistik Bölge Seçimine Etkisi Kapadokya Bölgesini Ziyaret Eden Japon Turistlere Yönelik Bir Araştırma
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.97-117, 2012 (Hakemli Dergi)
The Affects of Brand Image on Consumer s Choice
International Journal of Business and Social Science
, sa.2, ss.227-239, 2011 (Hakemli Dergi)
Katılımcı Turizm Planlaması Fethiye de Alan Araştırması
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.23, ss.152-170, 2010 (Hakemli Dergi)
Türkiye nin En Büyük Beş Havayolu İşletmesinin Marka Değeri Unsurları Açısından İncelenmesi ve Ankara İli Uygulaması
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.69-90, 2010 (Hakemli Dergi)
Web Tabanlı Ülkelerarası Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Türkiye İçin Bir Değerlendirme
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.55-67, 2009 (Hakemli Dergi)
Filmlerin ve Dizilerin Destinasyon İmajına Etkileri
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.31-52, 2009 (Hakemli Dergi)
Avrupa Birliğinde Demiryolu Ulaştırması İle İlgili Politikalar ve Türkiye nin Durumu
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, cilt.43, sa.1, ss.75-88, 2008 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Ulaştırma Aracı Seçiminde Etkili Olan Etkenler Ve Demiryollarının Rekabet Edebilirliği
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.25, ss.197-211, 2008 (Hakemli Dergi)
Turistik Tanıtımda Alternatif Bir Yaklaşım Bölgesel Tanıtım Bir Profil Çalışması
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, cilt.43, sa.2, ss.128-144, 2008 (Hakemli Dergi)
Ulusal Tanıtma Bütçelerinin Belirlenmesinde Uygulanabilecek Farklı Yöntemlerin Analizi Türkiye Örneği
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.34-41, 2007 (Hakemli Dergi)
Türkiye Turizminde Kamu Yönetiminin Yeniden Yapılanması
Doğu Akdeniz Üniversitesi Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.43-77, 2002 (Hakemli Dergi)
Tarifesiz Havayolu Taşımacılığının Charter Turizm Gelişimindeki Rolü
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi,
, sa.3, ss.192-218, 2000 (Hakemli Dergi)
Türkiye nin Tanıtım Harcamalarının Dış Turizm Talebine Etkileri
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.121-150, 2000 (Hakemli Dergi)
Hukuki Dini ve Ahlaki Kuralların Turizm Planlamasına Etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.233-260, 2000 (Hakemli Dergi)
Türk Turizminin Gelişmesinde Alternatif Çözüm Önerisi Bölgesel Tanıtım
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.1, ss.57-70, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
THE ROLE OF TOURIST GUIDES IN MARKETING UNESCO CULTURAL HERITAGE: ANI RUINS
6th International Research Forum for Guided Tours, 20 - 23 Mart 2019
Otel İşletmeleri Facebook Sayfalarının Pazarlama İletişimi Açısından Değerlendirilmesi: Antalya Örneği
14. Ulusal Turizm Kongresi, Türkiye, 05 Aralık 2012 - 08 Aralık 2013
Cuisine In Destination Marketing: How Delicious Destination Is Yours?
Second International Conference on Emerging Research Paradigms in Business and Social Sciences, (ERPBSS), Middlesex University Dubai, 26 - 28 Kasım 2013
Pazarlama Veri Tabanının Güncel Bir Unsuru Olan Sosyal Medyanın Otel Pazarlamasındaki Yeri
VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 15 Nisan 2012
Marketing Ethics Are There Any Differences of Perceptions Between Marketing and Non Marketing Major Students
9th International Marketing Trends Conference, Venedik, İtalya, 21 - 23 Ocak 2010, ss.243-262
Türkiye’nin tanıtım stratejilerinin dizi ve film teşvikli turizm açısından değerlendirilmesi.
10. ULUSAL TURİZM KONGRESİ, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2009
Türkiye nin Tanıtım Stratejilerinin Film ve Dizi Teşvikli Turizm Açısından Değerlendirilmesi
10. Ulusal Turizm Kongresi, Mersin, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2009, ss.49-61
Web 2.0 Tabanlı Ortak Bölgesel Destinasyon Pazarlaması Yaklaşımı: Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Bozok Üniversitesi, Yozgat., Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009
Web 2 0 Tabanlı Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.463-478
The Restructuring of Restaurants A Case Study of Turkey
Fourth International Conference on Tourism, Atina, Yunanistan, 3 - 06 Haziran 2008, cilt.471
Evaluation of New Trends in Marketing in Terms of Country Promotion A Case Study in Turkey
Fourth International Conference on Tourism, Atina, Yunanistan, 3 - 06 Haziran 2008, ss.297-315
Türkiye de 1920 1950 Dönemi Tanıtma Faaliyetleri ve Dönemin Güncel Tanıtma Politikalarına Etkileri
2. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2008, ss.393-405
Türkiye de Ulaştırma Aracı Seçiminde Etkili Olan Etkenler ve Demiryollarının Rekabet Edebilirliği
Uluslararası Demiryolu Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.423-435
Avrupa Birliğinde Demiryolu Ulaştırması İle İlgili Politikalar ve Türkiye nin Durumu
Müzakere Sürecinde Avrupa Birliği ve Türkiye Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2004, ss.167-184
Konaklama İşletmelerinde Müşteri-Personel Çatışmalarının Hizmet Kalitesine Etkileri
Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesi, Nevşehir, Türkiye, 13 - 15 Aralık 1996
Kitap & Kitap Bölümleri
Turizmde Destinasyon Rekabet Gücü - Deneyim Ve Motivasyon-
ÖNCÜ BASIMEVİ, Ankara, 2017
Türkiye’de Medikal Turizmin Geleceği
Sağlık Bakanlığı yayınları, Ankara, 2011