Articles
47
All (47)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (30)
Other Indexes (16)
1. Gülhane Parkı Deneyimi: İstanbul’un Tarihî Kalbinde Ziyaretçilerin Gözünden Bir Değerlendirme
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
, vol.21, no.3, pp.697-718, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
2. Ankara Büyükşehir Belediyesi İklim Değişikliği Eylem Planı Çerçevesinde Rekreasyon Alan Politikaları: Bir Doküman Analizi
Turizm Akademik Dergisi
, vol.11, no.2, pp.153-169, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
3. Profesyonel Turist Rehberlerinin Pandemi Sürecinde İşini Kaybetme Kaygısının İş Performansına Etkisi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, vol.11, no.4, pp.2830-2854, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
4. Organik Gıda Tüketiminin Konaklama Tesisi Seçimine Etkileri Üzerine Bir Araştırma
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, vol.10, no.1, pp.435-455, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
5. Helal Belgesinin Otel Pazarlamasındaki Yeri
Academic Platform Journal of Hahal Lİfestyle
, vol.3, no.2, pp.78-89, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
8. Traditional and Complementary Medicine An Evaluation on Applications in Turkey
Journal of Traditional Medical Complementary Therapies
, vol.3, no.1, pp.107-118, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
11. The Effect on the Destination Loyalty of the Destination age: A Field Research
Yönetim Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.1, pp.1-17, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
15. Rekreasyonel Faaliyetlerin Algılanan Kalitesinin Destinasyon İmajına Etkisi: Ilgaz Dağı Milli Parkı Örneği
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.11, no.56, pp.1120-1130, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
16. Mesleki Turizm Eğitiminde Öğrencilerin E-Öğrenmeye Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, vol.6, no.2, pp.493-511, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
17. Cuisine in Destination marketing:How Delicious is Your Destination
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, vol.5, no.4, pp.360-382, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
21. Konaklama İşletmelerinde Çalışan İşgörenlerin Boş Zaman Davranışı
Journal of Recreation and Tourism Research
, vol.3, no.1, pp.32-43, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
22. Seyahat Acentalarının E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi Ankara Örneği
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.9, no.47, pp.722-730, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
24. Seyahat Acentelerinin E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Ölçümü Bir Model Önerisi
İşletme Araşırmaları Dergisi
, vol.7, no.3, pp.395-406, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
25. Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, vol.3, no.3, pp.125-135, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
26. Satın Alma Karar Sürecini Etkileyen Faktör Olarak Ailenin SeyahatAcentaları Müşterileri Açısından Analizi
İşletme Araştırmaları
, vol.8, no.2, pp.69-86, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
27. Yerel Çekiciliklerin Turizme Kazandırılmasına Yönelik Yöre Halkının Tutumları Çankırı Tuz Mağarası Örneği
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, vol.1, no.4, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
28. İstanbula Gelen Yabancı Turistlerin Ürün Tercihlerinde Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Etkisi
Ege Akademik Bakış
, vol.13, no.1, pp.83-97, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
29. Türkiye de Medikal Turizm Uygulamaları İstanbul ve Ankara Örneği
Balikesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.15, no.27, pp.267-297, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
30. Tanıtım Faaliyetlerinin Turistik Bölge Seçimine Etkisi Kapadokya Bölgesini Ziyaret Eden Japon Turistlere Yönelik Bir Araştırma
İşletme Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.3, pp.97-117, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
31. The Affects of Brand Image on Consumer s Choice
International Journal of Business and Social Science
, no.2, pp.227-239, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
32. Katılımcı Turizm Planlaması Fethiye de Alan Araştırması
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.13, no.23, pp.152-170, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
33. Türkiye nin En Büyük Beş Havayolu İşletmesinin Marka Değeri Unsurları Açısından İncelenmesi ve Ankara İli Uygulaması
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.2, pp.69-90, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
34. Web Tabanlı Ülkelerarası Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Türkiye İçin Bir Değerlendirme
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
, vol.6, no.3, pp.55-67, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
35. Filmlerin ve Dizilerin Destinasyon İmajına Etkileri
İşletme Araştırmaları Dergisi
, vol.1, no.1, pp.31-52, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
36. Türkiye de Ulaştırma Aracı Seçiminde Etkili Olan Etkenler Ve Demiryollarının Rekabet Edebilirliği
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.7, no.25, pp.197-211, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
37. Turistik Tanıtımda Alternatif Bir Yaklaşım Bölgesel Tanıtım Bir Profil Çalışması
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, vol.43, no.2, pp.128-144, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
38. Avrupa Birliğinde Demiryolu Ulaştırması İle İlgili Politikalar ve Türkiye nin Durumu
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, vol.43, no.1, pp.75-88, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
39. Ulusal Tanıtma Bütçelerinin Belirlenmesinde Uygulanabilecek Farklı Yöntemlerin Analizi Türkiye Örneği
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
, vol.4, no.2, pp.34-41, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
40. Türkiye Cumhuriyetinin seksen yılında ulaştırma
Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
41. Türkiye Turizminde Kamu Yönetiminin Yeniden Yapılanması
Doğu Akdeniz Üniversitesi Turizm Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.1, pp.43-77, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
43. Hukuki Dini ve Ahlaki Kuralların Turizm Planlamasına Etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.2, no.2, pp.233-260, 2000 (Peer-Reviewed Journal)
44. Türkiye nin Tanıtım Harcamalarının Dış Turizm Talebine Etkileri
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.2, no.3, pp.121-150, 2000 (Peer-Reviewed Journal)
45. Tarifesiz Havayolu Taşımacılığının Charter Turizm Gelişimindeki Rolü
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi,
, no.3, pp.192-218, 2000 (Peer-Reviewed Journal)
46. Uluslararası Havayolu Taşımacılığının Gelişimi ve Havayolu Taşımacılığının Turizm Gelişimi İçindeki Rolü
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.2, pp.241-265, 1999 (Peer-Reviewed Journal)
47. Türk Turizminin Gelişmesinde Alternatif Çözüm Önerisi Bölgesel Tanıtım
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.1, pp.57-70, 1998 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
24
2. THE ROLE OF TOURIST GUIDES IN MARKETING UNESCO CULTURAL HERITAGE: ANI RUINS
6th International Research Forum for Guided Tours, 20 - 23 March 2019, (Summary Text)
4. Temalı Otellerin Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
I. Eurasia International Tourism Congress Current Issues, Trends, And Indicators, Konya, Turkey, 28 - 30 May 2015, vol.1, pp.209-221, (Full Text)
5. Otel İşletmeleri Facebook Sayfalarının Pazarlama İletişimi Açısından Değerlendirilmesi: Antalya Örneği
14. Ulusal Turizm Kongresi, Turkey, 05 December 2012 - 08 December 2013, (Full Text)
6. Cuisine In Destination Marketing: How Delicious Destination Is Yours?
Second International Conference on Emerging Research Paradigms in Business and Social Sciences, (ERPBSS), Middlesex University Dubai, 26 - 28 November 2013, (Full Text)
7. Otel İşletmelerinini Facebook Sayfalarının Pazarlama İletişimi Açısından Değerlendirilmesi Antalya Örneği
14. Ulusal Turizm Kongresi, Kayseri, Turkey, 5 - 08 December 2013, pp.249-265, (Full Text)
8. Turizm İşletmelerinde Sosyal Medya Kullanımına Örnekler
13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya, Turkey, 6 - 09 December 2012, pp.353-363, (Full Text)
9. Pazarlama Veri Tabanının Güncel Bir Unsuru Olan Sosyal Medyanın Otel Pazarlamasındaki Yeri
VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Turkey, 12 - 15 April 2012, (Full Text)
10. The Experience vs Lifestyle Factors Affecting on Perceptions on Destination
World Research Summit for Tourism and Hospitality, Hong Kong, Hong Kong, 10 - 13 December 2011, (Full Text)
12. Marketing Ethics Are There Any Differences of Perceptions Between Marketing and Non Marketing Major Students
9th International Marketing Trends Conference, Venedik, Italy, 21 - 23 January 2010, pp.243-262, (Full Text)
13. Türkiye’nin tanıtım stratejilerinin dizi ve film teşvikli turizm açısından değerlendirilmesi.
10. ULUSAL TURİZM KONGRESİ, Turkey, 21 - 24 October 2009
14. Türkiye nin Tanıtım Stratejilerinin Film ve Dizi Teşvikli Turizm Açısından Değerlendirilmesi
10. Ulusal Turizm Kongresi, Mersin, Turkey, 21 - 24 October 2009, pp.49-61, (Full Text)
15. Web 2.0 Tabanlı Ortak Bölgesel Destinasyon Pazarlaması Yaklaşımı: Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Bozok Üniversitesi, Yozgat., Turkey, 14 - 17 October 2009, (Full Text)
16. Web 2 0 Tabanlı Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Turkey, 14 - 17 October 2009, pp.463-478, (Full Text)
17. Using Common Marketing Strategy on Tourism As An Alternative Approach At Web Based Country Marketing
8th International Marketing Trends Conference, Paris, France, 15 - 17 January 2009, vol.278, (Full Text)
18. The Restructuring of Restaurants A Case Study of Turkey
Fourth International Conference on Tourism, Atina, Greece, 3 - 06 June 2008, vol.471, (Full Text)
19. Evaluation of New Trends in Marketing in Terms of Country Promotion A Case Study in Turkey
Fourth International Conference on Tourism, Atina, Greece, 3 - 06 June 2008, pp.297-315, (Full Text)
20. Türkiye de 1920 1950 Dönemi Tanıtma Faaliyetleri ve Dönemin Güncel Tanıtma Politikalarına Etkileri
2. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi, Balıkesir, Turkey, 17 - 19 April 2008, pp.393-405, (Full Text)
21. A Competitive Analyzing of Promotion Activities at Extension of Tourism Planning A Case Study of Turkey
Third International Conference on Tourism, Atina, Greece, 5 - 06 June 2007, (Full Text)
22. Türkiye de Ulaştırma Aracı Seçiminde Etkili Olan Etkenler ve Demiryollarının Rekabet Edebilirliği
Uluslararası Demiryolu Sempozyumu, Ankara, Turkey, 13 - 15 September 2006, pp.423-435, (Full Text)
23. Avrupa Birliğinde Demiryolu Ulaştırması İle İlgili Politikalar ve Türkiye nin Durumu
Müzakere Sürecinde Avrupa Birliği ve Türkiye Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Turkey, 21 - 23 September 2004, pp.167-184, (Full Text)
24. Konaklama İşletmelerinde Müşteri-Personel Çatışmalarının Hizmet Kalitesine Etkileri
Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesi, Nevşehir, Turkey, 13 - 15 December 1996, (Full Text)
Books
9
1. Turizm Politikası
in: Genel Turizm, Kurban Ünlüönen, Arzu Kılıçlar, Editor, Seçkin, pp.323-340, 2021
2. Turizmde Destinasyon Rekabet Gücü - Deneyim Ve Motivasyon-
ÖNCÜ BASIMEVİ, Ankara, 2017
4. Turimin Ekonomik, Sosyal (Toplumsal) ve Fiziksel Çevre Etkileri
in: Genel Turizm, Aslan, Zeynep, Editor, Grafiker, Ankara, pp.229-255, 2016
5. Turimin Ekonomik, Sosyal (Toplumsal) ve Fiziksel Çevre Etkileri
in: GENEL TURİZM, , Editor, GRAFİKER, Ankara, pp.229-255, 2015
6. Türkiye’de Medikal Turizmin Geleceği
Sağlık Bakanlığı yayınları, Ankara, 2011
7. TÜRKİYE’DE MEDİKAL TURİZMİN GELECEĞİ
TC Sağlık Bakanlığı, Ankara, 2011
8. Türkiye’de Turistik Amaçlı Ulaştırma Sektörünün Gelişimi
in: Türk Turizm Tarihi, Ş. Çavuş, Z. Ege ve O.E. Çolakoğlu, Editor, Detay Yayıncılık, pp.141-165, 2009
9. Avrupa Birliğinde Demiryolu Ulaştırması Standartlar Politikalar Hedefler
Seçkin Yayıncılık, 2006