SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kişisel Satışta Başarılı İletişimin Tüketici Satın Alma Kararına Etkisi
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.4, ss.2942-2951, 2023 (Hakemli Dergi)
The Effect of Content Marketing in Social Media on Brand Loyalty and Purchase Intention
JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT AND ECONOMIC RESEARCH
, cilt.6, sa.4, ss.160-184, 2022 (Hakemli Dergi)
Instagram Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.126-143, 2022 (Hakemli Dergi)
KİTLESEL FONLAMA: TÜRKİYE’DE SON 10 YILIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Anadolu Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.123-134, 2022 (Hakemli Dergi)
Kurum İçi İletişimin Kurumsal Bağlılık Üzerine Etkisi ve Bir Kamu Kurumu Uygulaması
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1255-1272, 2021 (Hakemli Dergi)
KURUMSAL İMAJ ALGISININ HASTANE BAĞLILIĞI İLE İLİŞKİSİNİNİNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.594-608, 2020 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER İLE SEÇMEN OY VERME DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN PAZARLAMA BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.55, sa.2, ss.695-709, 2020 (Hakemli Dergi)
DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİSİ OLARAK ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONU (SEO)
International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry
, cilt.3, sa.3, ss.236-243, 2019 (Hakemli Dergi)
Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.4, 2019 (Hakemli Dergi)
Entelektüel Uyarımın Özyeterlilik Üzerindeki Etkisinde Kişi-İş Uyumunun İçsel Atıf EksenliAracılık Rolü
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.6, ss.45-52, 2019 (Hakemli Dergi)
Dönüşümsel Liderliğin Sosyal Sermayeye Etkisinde Lider-Üye Etkileşiminin AracılıkRolü
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.372-389, 2019 (Hakemli Dergi)
Comparing Customer Segmentation With CLV Using Data Mining and Statistics: A Case Study
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.887-900, 2018 (Hakemli Dergi)
Subjective Workload Assessment for Elderly Sales Force
Ergonomics International Journal
, cilt.2, sa.11, ss.1-13, 2018 (Hakemli Dergi)
İnovasyon Kararlarının Verilmesi Sürecinde Kitle Kaynak veAçık İnovasyon Yaklaşımları
Gazi İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.87-96, 2018 (Hakemli Dergi)
Sağlık Sektöründe Hizmet Kalitesinin “SERVQUAL” Ölçeği İle Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.4, ss.41-63, 2017 (Hakemli Dergi)
The Development Of Marketing And Augmented Reality
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.15-23, 2017 (Hakemli Dergi)
Kullanılan Akıllı Telefon Markasının Çıkardığı Yeniliklere Göre Tüketicilerin Kalite Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.27-48, 2016 (Hakemli Dergi)
COMPLAINANTS JUSTICE PERCEPTIONS and POST COMPLAINT BEHAVIOURS AN EMPIRICAL STUDY ON E NWOM EXIT INTENTIONS and VENTING NEGATIVE FEELINGS
Quarterly Journal of Business Studies
, cilt.1, sa.1, ss.1-16, 2014 (Hakemli Dergi)
AĞIZDAN AĞZA PAZARLAMA VE TÜKETİCİLERİN AĞIZDAN AĞZA PAZARLAMAYI KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.1-30, 2013 (Hakemli Dergi)
TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ TÜRK GSM SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.273-295, 2012 (Hakemli Dergi)
Intelligence Service Marketing Myth or Reality
International Business and Management Tomorrow
, cilt.1, sa.1, ss.1-18, 2011 (Hakemli Dergi)
The Effect of Web Vendor Trust on Turkish Online Shoppers Buying Behavior
ustralian Journal of Business and Management Research
, cilt.1, sa.6, ss.87-96, 2011 (Hakemli Dergi)
Demographic Characteristics and Complaint Behavior An Empirical Study Concerning Turkish Customers
International Journal of Business and Social Science
, cilt.2, sa.9, ss.42-48, 2011 (Hakemli Dergi)
Tüketici Tatmini Verilerinin Analizi Yapay Sinir Ağları ve Regresyon Analizi Karşılaştırması
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
, cilt.2, sa.10, ss.247-259, 2008 (Hakemli Dergi)
Tüketici Tatmini Verilerinin Analizi Regresyon Yapay Sinir Ağları Karşılaştırması
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.247-259, 2008 (Hakemli Dergi)
Nöropazarlama Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, cilt.43, sa.3, ss.58-72, 2008 (Hakemli Dergi)
Perakendeci Mağaza Müşterilerinin Tatmininin Ölçülmesi Yapay Sinir Ağları Yaklaşımı
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, cilt.42, sa.3, ss.1-20, 2007 (Hakemli Dergi)
Ürün Konumlandırmada Görsel Bir Araç Algılama Haritaları ve Çikolatalı Gofret Sektöründe Bir Uygulama
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.103-115, 2006 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Bilgi Sisteminin Hizmet İşletmelerinin Uluslararasılaşmasındaki Önemi
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi
, cilt.41, sa.4, ss.26-41, 2006 (Hakemli Dergi)
Servqual Analizi ile Migros ve Gima Süpermarketlerde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.159-180, 2006 (Hakemli Dergi)
Birebir Pazarlamanın Bir Aracı Olan Elektronik Ticaret ve Elektronik Ticareti Etkileyen Unsurlar Üzerine Bir Araştırma
Verimlilik Dergisi
, sa.3, ss.81-104, 2005 (Hakemli Dergi)
Servqual Analizi ve Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.7, sa.2, 2005 (Hakemli Dergi)
Servqual Analizi İle Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması
Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.159-181, 2005 (Hakemli Dergi)
Ticari Bankalarda Pazarlama Stratejilerinin Uygulanması ve Türkiye deki Ticari Bankalar Üzerine Bir Araştırma
Verimlilik Dergisi
, sa.4, ss.63-88, 2004 (Hakemli Dergi)
Verimliliğe Açılan Pencere Teknoloji Yönetimi
Kooperatifçilik Dergisi
, sa.139, ss.5-19, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Gerçeklerle Yüzleşmeye Hazır Mısınız? Kırılma Noktası
23. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, 26 - 28 Eylül 2019
Türkiye’de M Jenerasyonu Kadın Tüketicilerin Spor Kıyafetleri Tüketimine Yönelik Bir Araştırma
4. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, 17 - 20 Ekim 2019
Industry 4.0 and the Effects of Improving Humanless Technology on Business Management
Fifth International Conference on Advances in Social Science, Management and Human Behaviour, Roma, İtalya, 27 - 28 Mayıs 2017
Demografik Özelliklerine Göre Müşterilerin Televizyon Dizilerindeki Ürün Yerleştirme Uygulamalarına Yönelik Algıları
2014 ECONWORLD International Conference in Economics, 3 - 05 Eylül 2014
Perceptions of customers about product placement applications in television serials according to their demographic characteristics
International Conference in Economics, Praha, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Eylül 2014
Alışveriş Merkezi Tüketicilerinin Tatmininin Yapay Sinir Ağları Yöntemiyle Ölçülmesi
Muhan Soysal İşletmecilik Konferansı, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2008
TÜRKİYE NİN AB YE UYUMU SÜRECİNDE TÜRK İŞLETMELERİNİN AR GE FAALİYETLERİ
5. Ulusal Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2006
Testing Cognitive Dissonance Theory Consumers Attitudes and Behaviors About Neuromarketing
2008 Muhan Soysal İşletmecilik Konferansı, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2008
Yerel Yönetimlerde İmaj Kavramı ve Olası Sonuçları
I.Uluslararası Yerel Yönetimler, Ankara, Türkiye, 08 Ocak 2003 - 11 Ocak 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yönetimi
Detay Yayıncılık, Ankara, 2016
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve ilişkili Konular
Müşteri İlişkileri Yönetimi, , Editör, Detay, Ankara, ss.1-45, 2009